Sobota, 25. 11. 2017
DomůO násUživatelská sekce
Propagace zdarma
Inzerce
Inzerce zdarma
Vkládání nových článků uživateli i nové registrace byly dočasně pozastaveny.
Obchod a služby

Jak na stěhování



Pokud už jste udělali, nebo se chystáte učinit rozhodnutí, že přestěhujete svůj byt, firmu či cokoliv jiného do nového místa, pokusíme se vám v následujících větách pomoci vyřešit nezodpovězené otázky, které se dané problematiky dotýkají. A máme tip na zajímavý web.

Ryspol - stěhování: Stěhování nábytku, stěhování kanceláří, stěhování trezorů a klavírů, likvidace pozůstalosti, montáž a demontáž nábytku, autodoprava, malování, uskladnění nábytku, prodej nábytku, úklid.
Doba, kterou budete potřebovat na přípravu je přímo závislá na množství. Když zamýšlíte přestěhovat své pianino, bude vám stačit objednat službu týden předem a s vlastní přípravou si nemusíte lámat hlavu. Taktéž při stěhování bytu vám bude čtrnácti denní doba stačit. Avšak pokud plánujete přemístění např. firmy o počtu 200 zaměstnanců a to včetně případných výrobních prostor, je vhodné nenechávat vše na poslední chvíli. Doporučujeme pozvat si technika z jedné popř. více vytipovaných stěhovacích společností, který vám navrhne způsob provedení, stanoví předběžný časový rozvrh a vypracuje kompletní harmonogram. Tak získáte přehled o tom jak bude vše probíhat a vyhnete se případným pozdějším nedorozuměním. Ujasněte si, kdo zajistí přístupové cesty a parkovací místa pro zajištění nakládky a vykládky.

Jeden příklad za všechny
Jak připravit byt či kancelář, aby vše bylo jak má a nedocházelo zbytečnému zdržování a tím pádem k prodražení celé akce? Je samozřejmě více způsobů. Jedním z nich je nechat si vše zhotovit dodavatelskou firmou a to včetně dodání a následné likvidace obalového materiálu, do kterého zaměstnanci všecko pečlivě uloží a zabalí. Tato prestižní varianta je samozřejmě nejpohodlnější a nejméně časově náročná, ale zaručeně nejdražší. Pokud chcete ušetřit  nebo  vám  výše uvedený postup z nějakého důvodu nevyhovuje, nezbývá vám nic jiného než si vše zabalit sami. Jako vhodné obaly je možno označit různé druhy plastových boxů, klopové či jiné krabice s pětivrstvé lepenky. Plastové pytle objemu 110l vyrobené ze silnějšího materiálu. Jako ochranu citlivějších věcí použijte bublinkovou či jinou stahovací fólii. Skříně, obývací stěny, stolky, komody atd. je nutné vyprázdnit od všech věcí a poliček, které by při převozu mohly poškodit váš nábytek. Na sklo a zrcadla, stejné popř. podobné velikosti, můžete proložit fólií, popř. dvouvrstvým kartónem a oblepit lepicí páskou.  Veškeré křehké věci prosím pečlivě označte a upozorněte na ně před zahájením stěhování. Označení všech zabalených věcí na použitých obalech je také důležité, při vybalování vám toto velice usnadní práci a ušetří spoustu času.

Stěhování těžkých břemen a rozměrných kusů je také velice specifická záležitost. Jelikož použití manipulační techniky není vždy, možné anebo žádoucí, je potřeba věnovat samotné přípravě zvýšenou pozornost a vždy se poradit s odborníkem. Otázky statiky a bezpečnosti nelze nikdy podcenit.

Na závěr
Vždy si nechte od dodavatelské firmy potvrdit jaký typ vozidla či vozidel bude na vaši zakázku použito a jaký počet zaměstnanců. Drtivá většina stěhovacích firem totiž účtuje své služby na základě hodinové sazby a ta bývá při rozdílném počtu zaměstnanců jiná. Také požadujte potvrzení o pojištění celé zakázky, jelikož během realizace se může stát cokoliv. Seriózní společnosti mají sjednáno pojištění u renomovaných pojišťoven a na vyšší sumy. Po předání díla si vše pečlivě překontrolujte, protože počet stěhovacích firem je veliký a rozdíly v kvalitě odvedené práce bohužel také. Dobře vybraný dodavatel je vždy výhrou.
(21. 9. 2009 | radoado)


Zaujal vás tento článek? Upozorněte na něj ostatní...


Komentáře
Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
Horké články
Aktuální citát

Citát

Inzerce
Anketa
Inzerce
Nejčtenější články

 

©2008-2017 OkoWebu.cz
Provozovatel: Bispiral, s.r.o. | Ochrana soukromí