Pátek, 25. 09. 2020
DomůO násUživatelská sekce
Propagace zdarma
Inzerce
Inzerce zdarma
Vkládání nových článků uživateli i nové registrace byly dočasně pozastaveny.
Obchod a služby

PPC reklama funguje i pro malé firmy



PPC je zkratka anglického „pay per click“, tedy „plať za kliknutí“. PPC reklama je velmi chytrým řešením, jak platit za reklamu jen tolik, kolik je nezbytně nutné. PPC reklama je vpravdě revolučním internetovým reklamním nástrojem, který vzešel z možností počítačů a jejich analytickým možnostem, měřit prakticky vše, co se na internetových stránkách děje. Máme pro vás tip na web, kde vám s ní pomohou.

PPC expert: Specialista na správu Pay Per Click reklamních kampaní.
PPC tak jako jeden z mála formátů internetové reklamy dokazuje, že funguje a i ti největší hráči na poli internetového obchodu se PPC reklamy jen tak nevzdají. A proč by to také dělali? Když PPC umí tak skvěle přivádět cílené návštěvníky na weby nebo e-shopy a vydělávat za tak nízké náklady?!

Jeden příklad za všechny
Jaké druhy reklamy už jste zkoušeli? Zapomeňme nyní na největší hráče, kteří zkusili už snad všechno, a podívejme se realitě do očí. Jste například živnostník s vlastními webovými stránkami. Rozhodně se nedá říci, že jste střední firma s padesáti zaměstnanci. Možná jste ve svém okolí známí a celá vaše rodina se podílí na tom společném zázraku, jménem rodinná firma. Tu a tam zkusíte nechat natisknout pár letáků, tu a tam investujete do reklamy do regionálního tisku. Ale víte, kolik lidí, či jestli vůbec někdo z těchto zdrojů přišel? Dokázali jste si vůbec spočítat, jestli se vám reklama, kterou jste zaplatili, vrátila? Nebo se rozplynula v obratu živnosti a tak nějak se nic nestalo? A slyšeli jste už o PPC?

PPC reklama na internetu je pro vás zřejmě mnohem lepší: Ať už jste zkusili cokoli, PPC je unikátní v tom, že máte-li firemní web, který propaguje vaše služby, nebo produkty, můžete se v úspěchu reklamy velice rychle zdokonalit. PPC reklama se ukáže těm, které opravdu dané téma zajímá a na PPC reklamu kliknou také jen ti, kteří chtějí o vašem produktu vědět více. Fígl je v tom, že platíte pouze za skutečné kliky na váš odkaz a nikoli za čekání, jestli se někomu bude vaše reklama, ať už jakákoli jiná líbit a osloví jej.

Na závěr
S PPC reklamou uspějete levně: PPC má další výhodu. Stojí poměrně málo peněz a kliky na vaši reklamu se počítají v řádech korun. Sami si můžete určit, kolik do PPC kampaně chcete investovat. Reklamní sdělení se dá pohodlně měnit. Je třeba zvolit vhodná klíčová slova a chytře napsat popisný text. Vše můžete měřit, vše budete vědět. Takovou PPC reklamu zvládnete jistě sami, ale pro opravdový úspěch je třeba profesionála, který vám s PPC reklamou pomůže. Když se PPC reklama umí, má překvapivé výsledky a i vy z nich můžete těžit a vydělávat.
(15. 3. 2010 | exjakub)


Zaujal vás tento článek? Upozorněte na něj ostatní...


Komentáře
Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
Horké články
Aktuální citát

Citát

Inzerce
Anketa
Inzerce
Nejčtenější články

 

©2008-2020 OkoWebu.cz
Provozovatel: Bispiral, s.r.o. | Ochrana soukromí