Sobota, 25. 11. 2017
DomůO násUživatelská sekce
Propagace zdarma
Inzerce
Inzerce zdarma
Vkládání nových článků uživateli i nové registrace byly dočasně pozastaveny.
Vývoj webu

Nejdůležitější faktory SEO optimalizace stránek zdarma



Každý majitel webových stránek si nepochybně přeje být ve vyhledávačích na předních místech. Při vhodně zvolených klíčových slovech mu to přináší návštěvníky a ti, pokud neudělá chybu, mu zase přinášejí zisk. Jak ale optimalizovat stránky pro vyhledávače? Jaké jsou nejdůležitější faktory SEO (search engine optimization)? Nabízíme vám dokument, který zdarma poskytuje odpověď na tyto otázky.

SEO faktory: Zkušenosti 37 leaderů o faktorech SEO optimalizace pro vyhledávače na internetu.
„Tento dokument představuje kolektivní znalosti 37 leaderů světa optimalizace pro vyhledávače,“ říkají autoři dokumentu. A to, co je zde nabízeno, je opravdu jedinečné. Na odkazované stránce ze Seomoz.org najdete seřazeny nejdůležitější pozitivní, negativní i sporné faktory SEO. I s názory těch, kdo je ke své práci denodenně využívají. Jde tak o cenný podklad pro ty, kteří si chtějí sami (a tedy zdarma) provést optimalizaci svých stránek, případně pro ty, kdo se touto činností zabývají profesionálněji.

Najdete tu například...
Není překvapením, že za nejdůležitější SEO faktor je tu označeno použití klíčových slov v tagu Title. Například Russ Jones tu k tomu říká: „Je nejdůležitější pro CTR (click through rate, míra prokliku) na stránkách výsledků vyhledávání, obecně je to nejsilnější tag, který máte k dispozici. Zvolil jsem průměrnou váhu, protože jsou tu problémy s duplikovaným obsahem. Dobrý tag title může trochu pomoci, špatný může stránku zničit.“

A které další SEO faktory patří tedy mezi 10 nejdůležitějších s pozitivním vlivem na umístění stránky ve vyhledávačích? Podle uvedeného dokumentu jsou to text v odkazech příchozích odkazů, globální popularita webu, stáří webu, popularita odkazů uvnitř webu, relevance příchozích odkazů, popularita webu na tematicky souvisejících webech, použití klíčových slov v těle stránky, globální popularita odkazujících webů a tématická blízkost odkazujících webů.

Dokument ale zmiňuje i sporné SEO faktory, případně ty SEO faktory, které mají negativní dopad na umístění webu ve vyhledávačích. K těm sporným patří nízká relevance stránky k položenému dotazu, účast v různých aktivitách zaměřených na výměnu odkazů nebo duplicitní obsah, k negativním pak častá nedostupnost stránek, podobnost nebo duplicita obsahu a opět i účast v různých aktivitách zaměřených na výměnu odkazů.

Co byste ještě měli vědět
I když je zmíněný dokument v angličtině a vztahuje se především na vyhledávač Google, stojí za přečtení. Jsou zde totiž zdarma dostupné kvalitní informace o SEO založené na zkušenostech desítek specialistů. U českého seznamu sice zatím platí trochu jiná pravidla (například aktivity zaměřené na výměnu odkazů tu stále nesou své ovoce), ale i pro české stránky rozhodně stojí za to optimalizovat i pro světové vyhledávače.
(6. 8. 2009 | redakce)


Zaujal vás tento článek? Upozorněte na něj ostatní...


Komentáře
Zatím sem nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první...

>>> Číst a vkládat komentáře <<<
Horké články
Aktuální citát

Citát

Inzerce
Anketa
Inzerce
Nejčtenější články

 

©2008-2017 OkoWebu.cz
Provozovatel: Bispiral, s.r.o. | Ochrana soukromí